Home Algemeen Altijd en overal goed bereikbaar zijn

Altijd en overal goed bereikbaar zijn

0
Altijd en overal goed bereikbaar zijn

Er voor zorgen dat je altijd online en bereikbaar bent, dat is anno 2021 niet meer weg te denken. En eigenlijk zijn we het al, maar we willen allemaal nog meer en nog beter bereikbaar en online zijn. En dat kan je regelen door verschillende mogelijkheden uiteraard. Benieuwd welke? Wij lichten er een paar toe. 

 

Altijd bereikbaar zijn hoe doe je dat?

Telefoonservice of telefoondienst, je hebt er vast wel eens van gehoord. Zo kan je gemakkelijk heel makkelijk altijd bereikbaar zijn. Het is namelijk zo dat je jouw telefoondienst kan uitbesteden en zo kan je als ondernemer je vol gaan richten op het ondernemen. Dan ben je wel altijd goed bereikbaar maar hoef je zelf niet 24/7 aan de telefoon te hangen, daar heb je dan mensen voor ingehuurd, die dat voor jou doen. En zo kan je nog meer klussen aannemen met je bedrijf, omdat wanneer je je telefoondienst uitbesteed je natuurlijk veel tijd overhoudt om te gaan ondernemen. 

 

En we zien je al denken dat een telefoondienst natuurlijk super afstandelijk is en je dan als ondernemer minder in contact staat met je klanten. Maar het is niet geheel onpersoonlijk. Want het is namelijk zo dat je een persoonlijke telefoniste krijgt die zich helemaal ion jouw bedrijf inleest. Genoeg bedrijfskennis om al jouw telefoontjes te beantwoorden en jouw klanten te woord te staan. En wanneer je dan ook een telefoondienst wilt afsluiten is het vaak nog binnen een dag geregeld. Eigenlijk beter gezegd, binnen 30 minuten nog wel. Zo kan je ook nog in de avonden en de weekenden bereikbaar zijn voor jouw klanten. Dan kan je zelf gewoon rustig van jouw avonden en weekenden genieten zonder dat je telkens aan de telefoon hangt om jouw klanten te woord te staan. 

 

Je hebt natuurlijk verschillende bedrijven en diensten die het jou als ondernemer aanbiedt om jouw telefoondienst uit handen te nemen en het is dan ook nog eens dat vaak een abonnement hierop dagelijks op te zeggen is. Dus als het niet bevalt of je wilt zelf toch meer jouw klanten te woord staan, dan heb je dat natuurlijk ook zo geregeld. En net als elk ander abonnement, kan je natuurlijk ook nog de dienst dertig dagen uitproberen. Dus het probleem van niet bevallen dat kan je natuurlijk dan al getakeld hebben, dat is natuurlijk ook erg fijn. Zo kan jij als ondernemer zijnde ook snel door met jouw klussen en ander werk.